Arkadaşlar 33 itbariyle bugün nst ye girdim ve 70 i gördük doktorum benden de evhamlı ya sağolsun 😮💨 bana dedi ki bu sancı suyunu da getirir doğumu da başlatır vs vs progestan yazıyorum alttan olacak şekilde günde 2 kez kullan dedi bebek artık baskı yapmaya başlamış dedi ve özel arabayla yolculuk için izin istedim toplamda 7 saat sürecek mırın kırın etti sancılarını tetikleyebilir dedi cidden sürekli olumsuz konuşuyor kendisi de söylüyor en kötü ihtimalleri ele alırım ben diye, nst normal mi sizce kaç olmalı bu haftalarda bana yardımcı olunnnn😮💨🫶🏻😌🙏🏻