Şimdi ben 10 ekimde evlendim adet geciktirici kullandım balayından dönerken ilacı bıraktım 14ünde regl oldum sonra bir daha olup olmadığımı hatırlamıyorum ama 17 Kasım da doktora gittim gittiğim de bana 4 +4 olduğu söylendi ben ne zaman adet görmüş bidaha görmüşüm mü ne zaman hamile kalmışım ne olmuş anlamıyorum 😂😂