Kızlar ben 32+5 haftalık hamileyim yaklaşık üç haftadır kontrole gitmiyorum malesef doktorum izinde olduğu için geçen gün randevu alıp hastaneye gitigim halde doktorum izine çıkmış malesef boşa gitmiş oldum hastaneye muayenede olamadım başka bı doktora en yakın zamana randevu aldım ama gidene kadar 4 buçuk hafta olucak muayne olmayali bir ay yani şimdi bu aralar sık sık gitmek gerekmiyor mu bebeğin hareketleri iyi yani ben hisetigim kadarıyla bebek iyi ama içini goremiyoruz ya bı kordon dolanmasi ya bı plesenta yaşlanması nasıl anlicam ben bunu özele gidin demeyin inanın 400 den aşağı muayne etmiyolar en kötüsü kötü bir durumda acile giderim ama işte muayneme kadar bişey olurda ben hisetmezsem diye endişeliyim 😏