esraboyoglu95 busegv Tesadüf büyük ihtimal ama benim ikisinde de doğru çıktı ☺️ Ama kendi hislerime daha çok güvenmiştim yanılmadım ikisinde de hamile olduğumu öğrendiğim an hissettim 🥰
pamukannesi25 busegv eğer otomatik hesaplatırsan farklı çıkıyo ama listesi var yaşına bir ekleyip yada iki hangi ayda hamile kaldığına bakarsan yüzde 90 doğru çıkıyo diyokar benimkide doğru çıktı
hemsiree busegv benimki yanlış çıktı. 2 ihtimal var zaten tutma olasılığı %50 olan bir şeye güvenmemek lazım
Busraferdi7 2 nci gebeliğim oğlum da hep kız çıkıyordu ama oğlum oldu o yüzden kesin sonuç doktor onlara inanmayın 🤣🤣
Nazerin Benim de iki çocuğum da tuttu ama bu çocuğumda tutmadı çok hevesli ve inancım tamdı şuan çevremden de yanılma payı olduğu için size de inanmanızı tavsiye ederim en kesin çözüm doktor Çin takvimi eğlencesi işin