071095 37 haftalık gebeyim ama anormal şekilde terliyorum bazen klima ile vantilatör beraber açıyorum ama terlemem durmuyor 3 defa duş alıyorum bazen benim gibi olan var mı ?
esraboyoglu95 071095 Bende aynı şekildeyim yarın kontrolde doktoruma sorucam normal mi bu durum diye 35+4 deyiz bizde felaket bişey geçmiyor 🥺
Sleepless_Mother 071095 32+2 deyim yemin ederim bende öyleyim günde 3 defa dus alıyorum daha giyinmeden terliyorumm
Limonzeytin 071095 var var ben benım yüzüm ensemde o dert var maf oluyorum bnde 37 deyim. Kocaeli bu kadae sıcak olmazdı diyorum bazen gerçi havada çok nem var oda çok etki ediyo🥵🥵🥵 ayrıca ayaklarmdaki şişlik hiç geçmiyo sıcaklarsa ödemlerle yaşıyorum🤦♀️
Rabishanim 071095 ben 30 haftalığım sımdıden basmaya başladı banada aşırı ter sıcak.kızımda boyle değildim valla.erkek bebekle alakasu varmı bılmıyorum
071095 esraboyoglu95 Sleepless_Mother Cigdemm1 İşin kötüsü ter üstümde kuruyor öksürmeye başlıyorum bu defa 11 gün sonra doğumum olacak sezeryan hemde 3. Defa.. 2. Sezeryan da da öksürük tutmuştu doğum sonrası dikişlerim çok ağrıyordu 😞 doktora sorunca yazar mısınız normal mi diye
Sleepless_Mother 071095 yazarım canim jnsallah valla daha bı saat önce gekdik dışardan sahilde ediyordu baya bı hava aldım millet üşüyor ben yaniomm🤣🤣
071095 Benim yaşadığım şehir zaten aşırı sıcak bide gebelik eklenince çekilecek gibi değil artık 😞 11 gün var ama sanki 11 yıl gibi geliyor Allahım beni de tüm anne adaylarını da tez zamanda kurtarsın hayırlısıyla