Tasbebek aşırı hevesliydim bebek arabasına hatta ilk almak istediğim oydu ama bı turlu istediğim gibi bulamadım travel sistem beğeniyorum ama kaba geliyor tek başıma açıp kapatabilecek birşey istiyorum o da çok basit geliyordu sonra baya düşündukten sonra oğlum 1 yaşına gelene kadar kış olacağı için dışarı pek çıkmam ayrıca aracımız var gitmek istesek AVM ye gideriz orda da arabayla gezmek zor anlayacağın askıda kaldı o iş 😅