Kızlar 36+6 yiz çok fena ödem var öyle böyle değil ayak bileklerim bile felaket kemik gözükmüyor böyle balon gibi gördükçe korkuyorum açıyor da dr gösterdim normal karşıladı ama ben artık çok moralim bozuluyor acile gitsem bir şey yaparlar mı yani buzlu su tuzlu su eşim masaj yaptı hala aynı daha da şişiyor