1tazeanne1 Kızlar bugün tam 36. Haftaya girdim doktor kontrolüm vardı nste falan normal çıktı normalde iki hafta sonra kontrole gidecektim bugün Akşamüstü tuvalette kan geldi peçetede gördüm hemen acile gittik doğumhaneye çıktım ebeler muayne etti çok gerildim korktum rahatlatmaya çalıştılar ama hala atamadım bişey de çıkmadı açılma yokmuş korkmam normal mi 🥺
Birkuzucukbeklerken 1tazeanne1 korkma sebebin ne canım çatı muayenesi mi doğumun erken olabilme ihtimali mi yoksa gelen kan mi
Ayseyangel 1tazeanne1 korkman normal dogum yaklaştıkça korkar insan ama kendini rahatlat bu dogal bir sureç bende çok korkuyordum ilk oglumda bu ikinci gene ayni korku son haftalarda bebisini saglikla kucagina alinca hepsi geciyor ins
Marblingg 1tazeanne1 bende 36+5 deyim dunden beri sanki adet olursunda kahvrengi gelirya baslarda tam sökulemezsij oyle geliyo hafif pithili kahverengi dun doktordaydim sanci cikmadi ultrasyonda bisey gormedi kisacasi bisey demedi bebekte karnimda kipir kipir mubarek suyun gelmedigi surece sıkıntı yok demisti insallah oyle olur cok agrim oluyo arada alt bolgemde yirtiliyo gibi kasik agrimda var ama yinede bisey yok dedi bekliyom senin gibi hayirlisi allhtan☺️
Birkuzucukbeklerken 1tazeanne1 çok mu fazla geldi ki korkuyorsun adet kanaması gibi değilse korkma çatı muayenesinden sonra bazen ufak ufak kanamalar lekelenmeler normal diye biliyorum ben
1tazeanne1 Birkuzucukbeklerken çok değildi ama peçetede biraz vardı son zamanlar olduğu için olabilir dedi
Hande3535 Bir arkadaşımında o haftalarda duştan sonra aniden bir kanaması olmuştu bir anda. Ama hiçbir sebep çıkmadı. Hala nedenini bilmiyor mesela. Normal zamanında gayet sağlıklı bir doğum yaptı. Kaygılanmayın hiç, içinizi ferah tutun.
Marblingg Ayseyangel yok vermedim ondan bi hafta once vermistim tansiyon icin daha oncede olmustu cocuk dikislerimi zorluyo serklajliyim ozaman daha cok kanamam oluyodu kirmizi bunda kahverengi doktor bisey demedi bilemedim 6 gun sonra sezeryan olucam ozman kadar dayanir insallah🤷♀️