BaharKmn sancı şikayetiyle gittim aşırı kasılmalarım vardı nst de sancı çıkınca 2 gündür yatırdı doktorumuz bugünde sancılarım geçmezse yarın sezaryana alcağını söyledi 34. Haftamıza dün girdik bu arada birde önceden 2 sezaryanım var bu yüzden erken doğum riskimiz olduğunu 3 aylıkken söylemişti