elmaliiturtaa Kızlar 32 haftalık olduk göğüslerimin ucu inanılmaz yara doktor krem verdi ama dediki göğüsünle oynama rahim ağzını açarsın kremi sürerken mecbur elliyoruz herhangi bi sorun olur mu yani ne yapmam gerek bi bilgilendirebilir misiniz beni🤦🏻♀️
HacerZumra elmaliiturtaa peteçeye sür öyle meme ucuna sür kalıp gibi sür ovalamana gerek yok bende kullanıyorum krem üstüne sürüp geçiyorum
Oznurozdemir Benimde göğüs uçlarım yarık gibi çatladı nasıl emzircem bilmiyorum 32+3 hamileyim. İncia krem aldım onu sürüyorum 2-3 gündür. Siz hangi kremi kullanıyorsunuz
elmaliiturtaa Oznurozdemir madecasol ve hametan kullanıyorum şu an 🙏🏻 İkisini ayrı ayrı sürüyorum birini sabah birini akşam 🌸
elmaliiturtaa HacerZumra pamuk koydum ucuna ama peçeteye kalıp gibi sürüp direkt kapatmak daha mantıklı çok teşekkür ederim ♥️
HacerZumra elmaliiturtaa peçete ve pamuk ile kapatma bence yapışabilir bi dene olmazsa sadece onlarla sür at :)
elmaliiturtaa HacerZumra göğüs ucu pedi aldım bide o şekil deneyim bu seferde çamaşıra yapışıyor her türlü yapışıyor salıkta gezmeyim dedim😂