Agiri 14 haftalıkken gittiyse değişmez dşye düşünüyorum bebişin pipisi çok nettir ☺ Ben 12 haftalıkken gittim erkeğe benziyo dedi doktorum şuan 15 haftalık olduk daha gitmedim haftaya kontrolüm var bakalım değişip değişmediğini görcez ama alışverişte yapamıyorum bugün çıkıcam beyaz zıbın vs alayım diyorum en azından bastırayım içimi 😂