kahvesever__ aysenur2478 yalancı sancılar olabilir o aylarda normal genelde ben 37+2 de doğum yaptım 🌸🌺🌸
Misrax aysenur2478 39+0 gece 2 de suyum geldi ve sancılarım başladı sabah 7-8 gibi sezeryana alındım kordonu dollanmış boynuna kızımın