hayirlisi06 Nurhatice01 benimki 0,8 miydi neydi ama hemen hamile kaldım ona takılmayın derim fsh vs nasıl tüm değerler önemli
minnoskiz- @Nurhatice01 1 den aşağı olunca yumurta sayın azalmış oluyor ama rabbim 0.02 olan bir kadının bile hamile kalmasına vesile oluyor seninki ona göre yüksek kalabilirsin 🌺
_almirasmom aysegull01 ben 2.55 le kaldım baska hormonsal sorunlar olabılır ınsulın dırencı troıtler sut hormonu gebe kalmayı etkıler
Arzz Düşük Saraçoğlu nün incir kürü tırtıklı civan percemi kürü ve hayıt suyu tariflerine bakın iyi geliyormuş ama hamile kalanlar var merak etme alttan muayenede ultrasonda yumurta rezervi önemli stress yapma