Arkadaşlar iyi aksamlar suan gerçekten ölmeyi tercih ederdim aksam aksam kayınvalidem ve görümcemle cok pis kavga ettim esim suan burda değil il dısında doguma yetisemiyor kayınvalidemle dublekste oturuyoruz yarın icin yanımda kalmak istiyormus pijamasını soruyor kızına hangisini koyayım diye bende anne annem kalıcak hastanede yanımda dedim bozuldu ve o sıra kızıyla konusuyordu telefonda kızıda orda son dakikamı diye laf etti tabi bende aradım görümcemi sen dedim bu sekılde niye konusuyorsun bana 9 aydır anan yanında yoktu her bokunu ben yaptım bende dedimki sen aldıklarının lafını yapacaksan hiç yapmq o benım annem ben kayınvalidemle 7 24 birlikte olmak zorundq değilim dedim senin ağzına sıcarım oraya getirme beni haddini bil sıcarım ağrına anan 9 aydır nerdeYdi bende dedim birdahq ailem hakkındq bu sekılde konus bak neoluyor bağrıstık tabi cok fena kayınvalidemlede kavga ettim bana diyorki sen oglumun emanetisin anan yanında kalamaz ben kalırım ben hee dedim ördek ailesi gibi hep ben seninle olucam o cocugu ananlardan getirmedin bilmem ne ve sabah dogumum var son dakiika olcak işmi !!! Kimse kusura bakmasın ben anneme laf söyletmem orospul yapmıyorum erkekle kalmıyorum hak mı bu!!