MNursel Bende oyleyim oglum 1,5 yasinda bende 31+3 haftaligim yani hamileliklerin arasi az is guc hic hesaba katmiyorum bile 2.gebelikler bana gore ilkine gore daha zor cunku ilgilenmen gereken bir yavrun daha var ve dinlenemiyorsun bile elbette enerjin tukeniyor bir yerde bende cikaramiyorum cocuk sıkılıyor evde ama halim yok esim erkn gelirse eve o cikariyor anca