Serife_1414 27 haftalık hamileyim 1 haftadır ayak ağrısı yaşıyorum evde yuruyemiyorum penguen gibi geziyorum 🥰
1Gunes Serife_1414 ay ben 10+6 hamileyim sol bacağım özellikle Baldir kısmım bilekten itibaren o kadar çok agriyro ki 1 haftadır üzerine basamaz oldum parmak ucunda yürüyorum nede olduğunu bilmiyrm ama değerlerim de çok iyi cıktı 😔
Serife_1414 1Gunes benimde iyi çıktı cnm değerler kilodan yapıyormuş canım ayağın altına yastık koy öyle otur cnm iyi geliyor 15 dk yürüyüş yap cnm bana doktorum öyle söyledi cnm
1Gunes Serife_1414 68 kıloyum daha önce hiç böyle olmamıştı ama söylediklerinizi yapacağım teşekkür ederim 🌸❤