Aleynakcan Merhaba hamile anneler vajinamın sol kısmında şişlik oluştu hafif de bir ağrı çekiyorum hamileyim 30 haftalık olduk doktorum normal dedi beze gibi böyle bi şişlik yaşayanınız oldu mu normal mi
Appayipyip Aleynakcan bende de 22 haftadan sonra falan baya oldu o doktorum normal dedi 38+4 üm hala normal diyor
Selma17 Dediğiniz bertholin kisti bendede bir yılı aşkın süredir var sağ tarafta çok acı yapıyor patlayinca rahatlıyorum sonra tekrarlıyor hamilelikten önce kuru dut kürü yapıyordum geçiriyordu internetten bertholin kisti yazıp arastirabilirsin
Deemetibostnci Benimde rahim ağzında varis çıktı bende apış apış şişlikle yürüyordum kan sulandırıcı başladı geçti rahatım şimdi muayne ol bence eşine baktır yada mor damarımsı ise varis dır ağrı da yapar
nfssultan1 Deemetibostnci Merhaba bende de aynı şekilde varis oluştu çok ağrısı var ama doktor bir şey yapamam dedi kan sulandırıcı iğne mı kullanıyorsunuz geçti mi varis? Coraspirin kullanıyorum ben de fayda eder mi acaba çok ağrıyor 🥺
Deemetibostnci nfssultan1 bana direk bakmadı bile oskapar yazdı bacalarımda ki ve vajinama daki varisler kayboldu elhamdülillah bir ayı geçti galiba kullanalı
Benherseydenoncebiranneyim Doktorunuz normal dediyse neden burda kist falan yazanları okuyup kafanızı bulandırıyorsunuz ki? Böyle durumlarda sadece doktorunuzu dinleyin bence. Buraları okumayın