Merhaba arkadaşlar henüz doktora gitmedim ama evde yaptığım testler pozitif ve tahminine göre 4 hafta 5 günlük sağ kasığımda batma şeklinde ağrı hissediyorum. Belirli aralıklarla yaşayan var mı. Doktora gitmek için beklememin nedeni 3 defa kimsayasal gebelik geçirdim sürecn biraz daha ilerlemesini bekliyorum. Bebek düşündüğüm içinde 1 yıldır doktor kontrolünde folik asit kullanıyorum. Rabbim hepimizin kucağını doldursun. İyi akşamlar dilerim 🥰