Gizemmklksa ilk önce internette bişeyler aratmayı bırakmalısın bence çünkü basım agrıyor diye yazıyorsun tümörden çıkıyor herşey fazla abartı sekilde anlatılıyor malesef. Sonrasında yedigine içtigine dikkat ediceksin meyve şekerli gıda tüketmemeye özen göstericeksin bol bol su içiceksin en az 3 litre sonrası rabbimin taktiri ama çogu gebelikte bu söylenir yani ki çoguda bi iki haftada toparlar sen tedbirini al gerisini rabbime bırak insallah çok kısa zamanda normal seviyesine gelir suyun