findiklibadem
Bir tane 10lü takım aldım hastanede hemşireye vermek için. Bir 5li takım aldım ne olur ne olmaz batarsa diye😂 bir tane daha 10lü takım yaptırdım ama o isimli evde misafir görmeye geldiğinde giydirmek için ☺ 3 4 tanede 3lü takım var tulum şeklinde annemler bunun yeterli olacağını söyledi bizim burada anneanne dürü yapar yani bebeğe kıyafet alır gelir millette alıp gelecek yeterli herhalde ☺ zıbın var 10 tane falan aldım onu baya stoklayın diyorlardı yeni doğanın kaka macerası çok oluyormuş 😂 kısa kollu sıfır kollu şeklinde aldım onuda.