gamzebngaa_dmr Ekimde doğacak nasip olursa. Havalar hafif soğumaya başlayacak. El kadarlar zaten, onlar her halükarda, her havada üşür, ben tüm kıyafetlerini, zıbınlarını, uzun kollu aldım. bir sonraki yaza daha çok var, ne kadar büyür öngöremem daha şimdiden, o zaman geldiğinde alırım diye düşündüm. 3. bebek olduğu için alışverişte daha mantıklıyım 😂😂😂🙏🏻