DemirinAnnesiiii Babymomms 37 +3 olduk nst de sancılar çıkmıyor çok çok düşük en yüksek şuana kadar 40 çıktı gelmeye niyeti yol benim oğlanın bakalım tahmini doğum doktorum 29 Ağustos dedi hayırlısı artık
Kubraphoto DemirinAnnesiiii bizimde 29 ağustos ama acele etmeyin 39 haftalarını doldursunlar ne kadar kalırsalar o kadar gelişimleri için iyi
Ezber Benim de 37 hafta ikinci hamileligim ama cok sancili zor geçiyor kasilmam cok agrim cok 2 gun sonra gun belirlenicek hayirlis ile kendi gelmezse 1 haftaya dogum olur
pimpiriklii Babymomms aynı zamandayız benimde 37+0 oldu pazartesi planlı sezaryen ile gelicek inşallah ☺️🙏
DemirinAnnesiiii Kubraphoto yok yok zamanında gelsin sağlıklı olsun yeter ki normal doğum istediğim için şuan herşey bebeğime bağlı ne zman gelmek ister ise artık