Pln1994 aminn kuzum hepimizi inşallah.kafanı karıştırma doktor çok önemli evet ben iki kere hande hanıma gittim baktım ki ilgi alaka sıfır eğer ki tekrar devlet hastanesine gidersem bı sefer belma hanımı denicem kimden duysam övüyor.Strese girme elbet iyi bir doktora denk geleceksin