Kivircikkuala Merhaba canım, endiselenme ben 6+5 günlük hamileyim rabbim sana da nasip etsin kafaya takiyodum anne olmak istiyordum daha 1 yıllık evliyim 4 ,5 ay denedik kisin sonlarında eşim uzakta ara ara geliyordu ben psikolojik olarak kafaya takiyodum bı umut sonra son 2ay bosverdim aklıma getirmicem dedim çevremde öyle söylüyordu en son hamile kalmadan onceki 2 regl de senin gibi az az miktar olarak oldum seyrek geldi en fazla 4 gün sürüyor benim arada başında sonunda kahveremsi renk oluyordu ama içime doğmuştu ne bilim eninde sonunda gebe kalicam diyordum en son 25 Haziran’da oldum 20 temmuzda olmam gerekiyordu 19 nda koyu kahvrengi leke geldi ondan sonra bişey gelmedi 23 idrar testi yaptım kardeşim yap dedi onun evinde yaptım sonuç 2 saniye de çıktı kıpkırmızı ikisi de aynı renk biz şok tâbi 3gun sonra da kan verdim kan değerim de yüksekti Dr keseyi gördü çok şükür bugün 2 kontrolümüz var dicegim o beynini çok kurcalama içini ferah tut yumurtlama günlerini takip et ve günlerinde gün aşırı birlikte ol ozaman zemin hazırsa Rabbim nasip eder inşallah 🤲 sağlıcakla kal 🤚