Yarın 9+6 oluyoruz çok sıklıkla tuvalete çıkıyorum gögüslerimde bi şişlik hissediyorum bi sanki azalıyor gibi sizin nasıl geçiyor bunlar normal mi acaba bilmiyorum 🤷🏼♀️ sürekli karnımın üstüne bakıyorum sanki kalp atışını hissediyor gibiyim böyle bisey mümkün mü yoksa ben öyle görmek istediğim için mi görüyorum 🤗 çok heyecanlıyım ilk bebeğimiz Allahım hepimizin bebişlerine sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin🤲🏻🤲🏻🧿🥹