Uykucusirine Ben de Kasım annesi olacaktım ama oğlum aceleci çıktı. Sebepsiz yere, hiçbir riskim yokken 32+0’da dünyaya gözlerini açtı bizi çok korkuttu ama çok şükür ikimiz de iyiyiz. 🙏🏻 18 Eylül’de doğum yaptım, geçmiş postlardan doğum hikayemi okuyabilirsiniz. ebryldc benim instagram hesabım. Dilerim sizler de yavrularınıza sağlıkla, mutlulukla kavuşursunuz. Stresten uzak durun ;)