istanbullu_gelin Kızlar iyi geceler bir haftaya yakın benim dışkım siyah renkte geliyor düzelir gibi oluyor ama tekrar aynı renge dönüyor. Bu durumu yaşayan var mı? Kullandığım kan ilacından mı diye düşündüm ama bilemiyorum 😢
EsraveMasal2020 istanbullu_gelin bende kan ilacı kullanıyorum bilmem kaç aydır öyle bu arada şişlik te büyük ihtimal hemoroidtir bendede var çünkü ordan biliyorum bana krem yazdı sadece ağrıyı kesti çıkıntı hala var doktorum geçmezse ilaçla doğumdan sonra amaliyat olursun dedi
istanbullu_gelin Bir de makatım da dışkının geldiği yerde bölgesel şişlik var ve geçmiyor bunun için doktora görünmeli miyim? Kabızlık yok her gün lavaboya çıkıyoruz zorlama da yok nasıl bir şey anlamadım canımı çok sıkıyor yardımcı olun bana kızlar 😢
istanbullu_gelin EsraveMasal2020 bende de ağrı çok zorladığım zaman oluyor ama çıkıklık duruyor hep doktor yırtılma var demişti hamile olmadan gitmiştim krem ve ilaç vermişti kullanmıyorum şu an bebeğe Bir zararı olur diye
Denizovski istanbullu_gelin Hamile kaldığımdan beri öyle canım kulladığımız takviyeler yapıyor özellikle kan ilacı endişelenme
bahar-1903 istanbullu_gelin kullandığın ilaçlardan dolayı canım, bende 36+6 aynı durum haftalardır bende de var.
EsraveMasal2020 istanbullu_gelin kadın doğumcu yazdı bana gebelikte hemoroid sıkıntısı oluyormuş zaten benimki gebelikte oluştu zaten
CananDuru istanbullu_gelin demir takviyesi ve multivitaminlerden oluyor o makattaki sislik basur olabilir zorlanıyorsan
istanbullu_gelin CananDuru o takviyeleri almıyorum sadece kan ilacı ve magnezyum kullanıyorum. Alaturkaya oturunca iki organımda da aşırı bir gerilme oluyor bur da hamilelikten kaynaklı mı yoksa benim orda bir hastalığım mı var çok tedirginim
CananDuru istanbullu_gelin tamam demir ilacı yapar. Alaturka seni zorlar ona oturmaman lazim alafranga olsa daha iyi