Gamziss Kızlar merhabaaa ben 2.bebeğime hamileyim 7 haftalık , hareketlerini ne zaman hissederim ki 🤗
Denizpyraz Gamziss ikinci daha erken hissedilir diyor herkes doktorlar dahil. Ama ben ikinciyi daha geç hissettim oğlumda 15 haftalikken hissetmiştim simdi kızıma hamileyim 18 Dr yeni yeni hissetmeye basladim
Cananinbebis Denizpyraz bende bsey sormak istiyorum normalde bebeğim hareket adıyor az çok bugün çarşıda baya gezdim diye hareket yok normalmidir acaba 23 haftadayiz
Gamziss Cananinbebis ben oğluma hamileyken calisiyodum çok yoruluyodum hayliyle oda ,ayaklarımı uzatıp yatağıma yattigim zaman bide yorgunlugum çıktığı zaman hareketler başlıyordu,korkma canım benim oda yorulmustur annesi 🤗
Denizpyraz Cananinbebis kuzum 23 haftada post açtım bu konuyla alakalı 😀 23 haftada bebislere bisey oluyor heralde herkes açmış aynı postu 23 haftada bebek hareketinde azalma var diye. Bende baya endiselenmistim ama oluyormuş oyle arada.
Cananinbebis Denizpyraz çok dolaştım çarşı da galiba o yüzden şuan hareketi var çok şükür az çokta olsa buna da şükür