zeynepkk Selam kızlar bugün itibariyle 32.haftayım 🫶🏼 Doktorumdan pek memnun değilim ve değiştireceğim fakat bana 32 hafta itibariyle regenesis’i kesebilirsin dedi ama son güne kadar kullananda varmış. Sizin doktorunuz ne önerdi?
Minnakelif zeynepkk 40 haftwdayim kullanıyorum. Bende lohusa zamanı dogum sonra kullanilir mi merak ediyorum
Ogretmen_Anne_ zeynepkk ben 36+3üm ve kullanıyorum canım kes demedi zaten mutlivitamin olduğu için kullanımında bi zarar olmaz diye düşünüyorum balık yağı vs vitamin içeriyor zararlı bişey değil ki ilaç kategorisinde bile yer almıyor yazdırma şansın yok
sedamhc zeynepkk normalde decavit yazmıştı doktorum bana ama bana dokundu birakmak zorunda kaldım sonra Regenesis kullandım yaklaşık 1 ay sonra tekrar kullan demedi doktorum