DemirinAnnesiiii doğumdan önce il değişikliğinden dolayı takibimi yeni özelden hocalar arayarak geçirdim ve sonunda karar verdiğim hoca yanlış teşhis koydu 35 i gördükten sonra çocuğu alacaktı . Diğer doktorlar böyle biley olmadığını söyledi ve ben 40mı beklerim . 38+2 de sabah nişanem geldi koyu kahve sonra kırmıxıya döndü o şekilde alıntı başladı ufak adet sancıları gidiyordu belden karından hastaneye gittim kontrol amaçlı baktılar 1cm gönderdiler özele gitmedim çünkü güvenmiyordum yanlış teşhis ile bebeğin duyu azalıyor çok az yetmez diyip hayatımızla oynadılar resmen :( neyse geldi sancılar devam etti birden karnımda bir şey hissettim aşağı gelir gibi birden suyum geldi biraz hemen gittim baktılar o sırada da baya suyun geldi ger taraf su oldu doğum başladı dediler aldılar doğumhaneye o sırada sancılar arttı su geldikçe ama dayanılmayacak gibi değildi sakın korkma. Doğumhanedd 3 4 saat kalmışım bana 1 saat gibi bişeydi sanki ağırlarım sancılarım çok sıktı dk başı açılmam yavaş ilerliyordu beni yoracağı için suni verdi iğne ile sonra şiddetlendi sancı o zaman işte doğum sancısı denilen şeyi anladım bebek gelmişti çok belliydi kafası sanki başlı yapıyordu hemşire gelip baktı gelmiş dedi ve doğumhaneye gittik heyecan ağrı karışık ıkınıp ıkınıp doğurdum ilk başta okunmayı doğru yaptım sonra heyecandan herhalde insanlar ıkın diyince yanlış ıkındım ama sonunda bi şekilde hallettim ve hayatımın anlamı doğdu 2600 bekleseydi 3 doğardı ama miadında doğdu o yüzden hiç takmıyorım hiç takmak aklıma gelmedi çünkü sağlığı yerinde bi kuzum oldu daha ne isterim allahtan . Bide ulstrasyonda doğumdan 5 gün önce falan kilo3090gr çıkmıştı yani ultrasonlara pek güvenmeyin sağlıklı olsun diye dua et 37 ve sonrası problem değil allahtan her an gelebilir hazırlıklı ol derim 😊😊😊