guluzarozgenc Benim paylaştığım doğum hikayemi okuyabilirsiniz. Orada link de olması lazım lekelenmelerin çeşidini gösteren. Nişanımı öyle anlamıştım ben. Sancım ağrım vs yoktu. Hastaneye gittikten sonra başladı. Ama bu herkeste aynı olacak diye bir şey yok. Sakın strese sokmayın tlfnu bırakın uzanın, kendinizi bebeğin hareketlerini dinleyin. Gelişmeleri doktorunuza bildirin.