Minigim38 Gecen kontrol amaçlı sağlık ocağına gittim karnın ne kadar sert normalde yumuşak olur dedi benimkisi hic yumuşak olmadı ki hep semsert yürüyüş yaptıkça hareket ettikçe dahada sertleşiyor. Sizdede var mi böyle bi durum
4cocukannesi Minigim38 taş gibi yer kalmadı artık nefes almakta bile güçlük çekiyorum 34 hafta oldum ikiz gebelik
4cocukannesi Minigim38 inşallah canım hepimizi şuan kıyafetim olmadığı için eşimin tişörtünü giydim 😅😅 ayy üstüme olunca bı mutlu oldum bı sevindim daha önceden niye aklıma gelmediyse
zeynepsanal_6 Minigim38 benimde ilk gebeliğim normalde yumuşakmı olması gerekiyormuş benimkide sertte merak ettim şimdi 😂