Kızlar 5aylık hamileyim bu sabah şiddetli karın ağrısıyla uyandım sağlık ocağına gittim minnoşumun kalp atışlarını dinledik bi sıkıntı yoktu fakat için rahat etmedi doktoruma gittim ultrason vajinal muayene flan .. idrar tahlili yaptı enfeksiyon çıktı .. bi enfeksiyon bu kadar ağrı yaparmı ya karnım çok hassas çatlıcak gibi ağrıyor bu durumu yaşayanlar varmı acaba ?