egemomss Sizi çok iyi anlıyorum bende bazen ataklar yaşıyorum soğuk soğuk terlemeler falan da oluyordur belki sizde. Böyle uyuşma ve diğer belirtiler olduğu zaman balkona çıkın hava alın iyi olduğunuzu tekrarlayın sürekli ve kafanızı dağıtacak şeyler yapın çıkın gezin arkadaşlarınızla ailenizle vakit geçirin kendinizi eve kapatırsanız ilerler Allah korusun ben bu illet hastalık yüzünden 2,5 sene ilaç tedavisi aldım şuan 38 haftalık hamileyim ilaç kullanamıyorum ve dediğim gibi ara ara ataklar geçiriyorum. Stresten uzak durun tek tavsiyem bu