Dilarey valla çevremdekilere baktığım an iki arkadaşımın kızı oldu biri 42. Haftada diğeri 38. Haftada doğurdu. İki tanede erkek bebeği doğum yapan arkadaşlarım var onların biri 39+3 de diğeri ise 38 +5 de doğum yaptı. Bizde 37 +3 olacağız inşallah oğlumdan hala tık yok bakalım ne zaman gelecek