29.haftamda öğrendim şuan 37. Haftadayım hala başı yukarda (ilk gebelik) doktor dahada dönmez diyip 7 gün sonraya sezeryan günü verdi yani daha fazla beklemenin bir anlamı olmayacağı söyledi öyle kabullendim vardır bir hayır belki normal doğum benim için hayırlı değildir. O yüzden herşeyde vardır bir hayır çok takılma sağlıklı olsun yeter