36+4üz bugün sabahtan kasıklarıma yalancı sancı giriyordu zaten gün içinde de pek keyfim yoktu akşam duş aldım sırtımdan ağrı girmeye başladı 9 gibi şuan saat 11 uzanıyorum bu sefer belimin iki tarafından ağrı giriyor karnımın ortasına doğru panik de yaptım sanırım sürekli terleyen ben ayaklarım üşüyor şuan yalancı sancıdır dimi