zeynepsarici 26 haftalık hamileyim sadece 3lü test yaptırdım hersey iyi çıktı. Aylık kontrollerde gelişimimiz çok şükür iyi. Detaylı ultrason a girmedim. Aranızda detaylı ultrason yaptırmayan var mı
aylinpalaa zeynepsarici neden yaptırmadınız acaba? 2’li 3lü tarama yerine detaylı yaptırsaydınız keşke
Colahusu zeynepsarici bende yırt dışındayım doktorum yapmadı detaylıyı önemi nedir ki acaba tam bilmiyorım
Bayancorek zeynepsarici Tarama testlerinin amacı farklı detaylı ultrasonun amacı farklı. Keşke yaptırsaydınız. Tercih meselesi tabi yinede.
Rozaanne Tarama testleri detaylı ultrasonun yerini tutmaz ama🥺 yani o testler bir yüzdelik dilimde riskinize bakar. Hastalık var dense de asla net değildir ama detaylı ultrasonda kalbine, böbreğine kadar bakılıyor. Tarama testlerinde bunlar çıkmaz.
duru_pars zeynepsarici ben yaptırmadım ama yaptırmayın demem asla kendime göre sebeplerim vardı. Detaylıya girip bebeği hasta çıkan ama doğumda sapasağlam plan çok kişi gördüm Allah korusun gebeliğimin geri kalan kısmını eziyet çekerek geçirmek istemedim . Kontrollerde zaten doktorum renkli ultrason da komple bakıyor gelişimi iyi hiçbir sıkıntı yok dedi ama istersen detaylıya da git dedi ben gitmek istemedim bu benim kendi fikrim .
gkbyza duru_pars yalnız burada bir arkadaş bebeğinin kalbinin delik olduğunu detaylıda öğreniyor ve doğum sonrası hemen bebeği ameliyata alıp tedavi ediyorlar. Bilmeseydi belki geç olacaktı bebek için 🤷🏼♀️
Mavisperi duru_pars renkli ile aynı şey değil ama normalde en iyi sonucu renksiz ultrasyonlar veriyo hepimiz sağlıkla âlalim kucağımıza insaAllah
Mesudesrds zeynepsarici ben ama randevu olmayınca yaptiramadim herşeyi çok iyi diyor doktorum çok şükür hepte iyi olur
Deletedmom_33 zeynepsarici Yani ikili üçlü dörtlü sade risk yüzdesini hesaplıyor. Ama detaylı tek tek organları, parmakları,rahim ağzı,suyu vs inceleniyor. Bir sorun varsa anne karnında bile müdahale edilebiliyor. Yaptirsaydiniz keşke ama geçmiş zamanı
duru_pars gkbyza olabilir tabiki ama dediğim gibi bu benim kendi bebeğimle ilgili olan düşüncem doktorum baktı kalbinin tüm kapakçıklarını kemik sayısına kdr söyledi bana ve bir anormallik yok dedi bende yaptırmadım . Kalbinde delik olan binlerce bebek var rabbim her bebeği korusun ama ben yanlış birşey duyup geriye kalan süreci bebeğime daha fazla zarar vererek geçirmek istemedim . Yeğenime yarık dudaklı dediler ama maşallah turp gibi çıktı kardeşimin neler çektiğini hatırlıyorum
eslemesila zeynepsarici bana göre kesinlikle muhakkak yapılması lazm hamilelikte istersen hiç hastaneye gitme okeylerim ama detayliyi asla es geçmeyin hayatı risk önemini taşıyor
Buke33 Kesinlikle herkes gitmeli bebegmin safra kesesinin olmadığını öğrendim doğar doğmaz müdahale edilecek eğer gitmeseydim Allah korusun belirti verdikten sonra öğrenecektim oda Allah bilir ne zaman nasıl
[silindi] Detaylı ultrason devlette kaç hafta önceden sıra almak gerekiyor acaba. Özelde çok pahalı fiyatlar en az 700-800 ₺ az değil ama devlettede kadın doğuma sıra bile bulunmuyor perinatalojiye kadın doğumun yönlendirmesi lazım devlette çok zor.
Yesimm95 Ben de yaptırmadım doktorum da yaptırın demedi. Zaten 15 günde bir her kontrole gittiğimizde iç organlarından, kemiklerine, damarlarına kadar her şeyine bakıyor.
Ela4810 zeynepsarici arkadaşımın bebeğinde detaylı ultrasyonda karnı çok büyük çıkmıştı. Ve buna bağlı böbrek genişlemesi denildi. Anne karnında minik bir operasyon geçirdi. Ve şuan sapasağlam. Eğer yaptırmasa idi bunu anlayamayacaklardı. O yüzden yaptırmanızda erken teşhis çok önemli.
duru_pars Mavisperi tatbiki öyle ama inanın %100 sonucu asla ultrasonlar vermez. Buna bebeğin kilosu BİLe dahil