Meltem576 Hanımlar kahverengi akıntı aranızda oluşan varmı düşük tehlikesi mi yoksa yerleşme kanaması mı
Zeynepcelik45 Meltem576 benim ikinci dusugumde vardı canım ama şuan kinde yok inşallah olmazsa belkide normaldir yerleşme kanaması diyolar pembe yada kırmızı değilse korkma istersen bı doktora sor kaç haftalisin
Mavisperi Meltem576 13 ve 20 haftalar arasi hep vardi kahverengi lekelemeyin yoğun değildi acile gittim ama sorun yoktu kesede kanama yada bebekte yerleşme kanaması demisti doktorum ama size ne denir bilmiyorum Bi görünün isterseniz normal görmüyorlar kanamayi
Esmaky Meltem576 merhba akinti bendede vardi bugn kontrlm vedi doktorm bakti herhangi brsy gormedi kese ettafnda vs istersnz bir doktora gorunun genede
Meltem576 Zeynepcelik45 çok teşekkür ederim yanitladiginiz için son gittiğim acil doktoru 4 haftalık dedi son adet tarifine yore 9 haftalık
Zeynepcelik45 Meltem576 inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler canım rabbim kucağımıza almayı nasip etsin
sevgul_96 Merhabalar benimde 8 haftalık falanken olmuştu doktor normal demişti bebek kendine yer açıyormuş☺️ Şu anda 37+3 teyiz gün sayıyoruz artık 😇