Oguzhanberraselina
Gaviscon kullanıyorsunuz herhalde , ar mama ve gavıscon kullanıyorsanız birde beslenme sonrası hemen yatırmıyor , yatırırken de başını yüksekte tutuyorsanız geriye pekte bir şey kalmıyor yapacak zamanla düzelir annesi ben bebek hemşiresiyim de başka yöntemde yok maalesef. Sizde dikkat edin yemenize sütteki asit ve gazı artıracak şeyler yemeyin