iremsknn Merhaba :) 9. Ayımdayım size sormak istediğim bir şey var. Bu normal doğumda yaşanan sancı mı zorluyor yoksa bir acı mı hissediliyor tam olarak ne hissediyorsunuz?
ipekveatlas iremsknn sancılar giriyo her iki dakika da ya da 1 dakikada 1 ve yaklaşık 1 dakika sürüyo o sancı sırasında ıkınmak cok zordu benim icin. sancı girince “karnımın icini bi canavar yiyo sanmıstım”demisti birisi burda doğru demis bana göre😅 bide belim cokkkk acıyodu benim sancı sırasında. sonra sancı gecince sanki hic bi acı hissetmemis gibi oluyosun hic yasamamıs gibi
Damla1995 iremsknn belden kasiklara dogru giren regll sancisinin siddetli halini dusun bide ayni anda karin sertlesmeside oluyor. Olanlar tamamen bundan ibaret. Aci ve siddeti bunyeye ve kisiden kisiye degiskenlik gosterebiliyo tabiki herkesin acı esigi farkli 😊 ama asla dayanilmicak birsey degil mucizevi bi sklde dayaniyosun
iremsknn ipekveatlas harika anlatmışsınııız teşekkür ederim. O ıkınmalardan sonra bebek mi geliyor yani?
ikimelekannesi___ ipekveatlas peki onca ağrı sizidan sonra hop diye bişey kayıyor assagidan o nasıl bir rahatlama değil mi
iremsknn 3prens71 yok mutlaka o sancıları tahmin edebiliyorum, ben tam olarak ağrı çeşidini soruyorum ve nerede ağrı hissedildiğini.
3prens71 iremsknn ben sunı almıstım onun norml kendı sancına gore kat kat fazla olduğunu soyluyorlar başlrda cok hısstrmedım ama sonlrda cok oldu
ipekveatlas iremsknn hemen bi iki ıkınmada gelmiyo canım. sancı geldikçe ıkınıyosun her ıkınmada bebeğin ilerliyo ne kadar uzun ıkınırsan bebeğin o kadar yol kat eder. eğer ıkınırken yarıda bırakırsan bebek tekrar yukarı çıkıyo. sancının gücü+senin ıkınma gücün bebeğini çıkışa götürüyo. benim iki gün suni sancı sonucunda ne halim ne takatim kalmıştı. 25 dakika ıkındım yapamadım zorla müdahale ettiler. o yüzden ıkınmak cok önemli
ipekveatlas iremsknn ben epidural aldım. ama tüm talihsizlikler beni bulduğu icin her seyi hissediyodum. bebeğimin pozisyonunu kötüydü yukarı bakıyodu ve bu pozisyonda epidural calısmıyomus sebebi bu yani epidural 3 cm açıklıktan sonra takılıyo, belden iğne yapılıyo ve bacakların uyusuyo. ıkınırken hissetmiyosun acı hissetmiyosun sancı hissetmiyosun cok rahat 1-2 saat uyumustum sancılarım tavanken😅 sonra beni son anda uyusturdular tekrar ıkınırken hissiyatım yoktu naptığımı bilmiyodum o yüzden. ebeler beni yönetti. şu an ıkın şu an dur ıkınma vs. kaka yapma hissiyatı geliyo o an ıkınıyosun işte. sonra dikişlerim atılırken de acı vs hissetmedim hiç sadece ipi çektiklerini hissettim
Hafize27 @iremsknn agrı hissi dürüst olmak gerekirse 2 doğumdada belim kırılmış bir kalçam çok agrıdı son sancılarda bel ve kalçada Yoğun agrı hissediyorsuun sonra buyuk tuvaletiin var gibi baskıı oluyor ıkınıp doğduğuna rahatlıyorsun içinden sabun kaymış gibi
Birkuzucukbeklerken iremsknn korkutmak olmasın ama burun kemigin hariç bütün vücudunun kemikleri birbirinden ayrılıyor muhakkak bı ağrı oluyor normal sancidan biraz fazla ama doğum bittigi zaman hiç bişey hissetmiyorsun hatta bebeğini gördükten sonra hiç bişey hatirlamiyorsun bile bende öyle olmuştu en azindan
Amazon Benim hiç belden girmedi kasık ağrısı oldu son yarım saat dayanması çok güç sancılar oldu suyum patlatıldıktan sonra. Yarım saat sonra doğum masasına aldılar zaten. Ikınmak zor değil adrenalin salgiliyor beyin ama senin orada yanında bulunan ebe doktor kim varsa onun sözünü dinlemen gerekiyor.
Damla1995 iremsknn tuvalet varmis gbi oldundaa istemsizce ikiniyosun zaten kuzum elinde olmadan.okdr degsk bsyki sanci geldinde ikiniyo gbi geliyo o son anki evre oluyor iste yani artk bebek cikicak demek 🙈