Rnaslh oğlumda 4 farklı doktora gittim 4üde koca kafalı dedi bebeğim için kötü konuşmadılar ama insan korkuyor, iri bir bebek diyorlardı normal doğum zor olur dediler. Yenidoğan kıyafetleri olmaz bebişine dedi kafasından geçirmek için boğaz kısmını kesmen lazım dedi doktorum hep böyleydi sonra bebişim bir doğdu bence çooook normaldi 😅 38.haftada 36cm başı vardı kilo olarakta 3700 doğdu