Merhabaaaalar çiçekler 🌹🌹
32+4 nefes darlığı yaşıyorum bu ara hemen yoruluyorum karnimda büyümedi oysaki ama cok şükür yine iyiyim benim herşeyim hazır hastane için çantaları hazırladım bebek eşyaları da çoktan hazır oglusumun gelmesi kaldı sadece 🤗😍❤