Mervecimm Arkadaşım yeni hamile olduğunu öğrendi suan toksoplazma geçiriyormuş antibiyotik kullanıyor bu tarz bişey yaşayan oldu mu ?
Egemen_ozgur_annesi Mervecimm evde kedi mi besliyor muş. Bizimde kedi vardı bir arkadaş 2 aylık gebeyken tokoplazma pozitif çıkmıştı korktum kediyi başka bir arkadaşa verdik. Hamileyken sıkıntı kedi köpek bakımı
Busra5911 Benim ilk gebeliğimde bu sıkıntıyı yaşadım 16 haftaya kadar perinatoloji doktoru kontrolünde devam ettim daha sonra amniyosentez yapıldı çok şükür bebeğimde bir sıkıntı olmadı
Busra5911 Antibiyotik değildide bebeğe geçmesini engelleyen bir ilaçmış amniyosentez sonucuna kadar kullanmaya devam ettim ilacın adı rovamycıne