Kızlar benim te nişanım 36. Haftada geldi sancılar hafif hafif ama açılma yok geçen gittiğimde yumuşama var dediler olduk 38+3 birbirimize yardımcı olalım da kavuşalım artık ben çok sabırsızlanıyorum eminim siz de öylesinizdir inşallah tez zamanda sağlıcakla kucağınıza alırsınız annişler 😇😇