Benim gebelik öncesinde de düşük 80-90 bin civarındaydı. Gebeliklerimde daha da düşüyor
.pazartesi günü tahlilde 50 bin geldi Perşembe cuma iki gün ivig diye bir ilaç var ondan alacağım 15 i Pazartesi sezaryen olacağım aşırı kan kaybından korkuyorum . inşallah bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım.