Mrb arkadaşlar. Bu gün doktor kontrolunde oldum.. Bebeğim 470 gr ama boyu 22 cm.. Aklıma takıldı hamilelik uygulaması 28 cm gösteriyor.. Sizce bebeğim kısamı yoksa ben mi öyle düşünüyorum 😃normal mi sizce boyu? Bu arada 21+1 haftayız.. Usm ye göre doktor 22 hafta dedi..