nermin585 34 haftalık hamileyim karnımın üzerinde ağrı sag tarafım ağrıyor ve bebeğim hareketlendikce daha çok ağrıyor bebeğimi hiç bu kadar hareketli hissetmemiştim böyle olan varmi aranızda arkadaşlar normal mi cevaplarsanız sevinirim🙇♀️
Annemmm nermin585 bende 34de çok şiddetli ağrım oldu ayağını yukarıya dik yastık koy bide magnrm die bi ilaç verdi doktor
Belissima nermin585 Doktorunuz nst ye bağlar artık her hafta sizi. Bende 34 üm. O ağrılar kasılmalar gerilmeler oluyor bendede. Bebeğin hareketleri beynimi zonklatıyor. Genelde yatıyorum artık...
nermin585 aynen 2 haftada bir nstye bağlıyorlar pazartesi kontrolüm var geçmezse yarın gideceğim ilk hamileligim olduğu için korkuyorum bişey olur diye
esmaozan bende 34+2yim karın agrisi bebek hareket ettikce nefes darligi hepsi var zor yatiyorum cok dolasinca karnm vajina agrisi hepsi oluyor bu hftalarda artk normal 😐
Pervinsahin 3 4 gundur benimde belimden karnima agri vruryo .bazen cok sidetli oluyo.pazrti randvu alip gitcem harektlerini takip edioru harektleri iyi .korkmalimiyim bnde blmiorum ama .32 +1im bnde