Melez4453 Merhaba arkadaşları Bugün perinatoloji ye gittim. Bebeğimin elimin plesanta çıkışında kist varmış 18 mm. Şuan 12 haftalık. Böyle bi durumu duyan yada (Allah korusun) yaşayan var mı?
Mavidunyamm Melez4453 gorumcemde vardı plasetantasinda kist o erken doğum yaptı 31. Haftada ama kistle alakası var mı bilmiyorum
Melez4453 Merhabalar arkadaşlar yazmıştım problemimi size. Bir ay geçti ve şuan kist yok dedi dr 😊 ya karıştırdı başka bişey ile yada yok oldu zamanla