Erdemberna Ocakta doğum yapıcak arkadaşlar neler almalıyız ilk hamilelik hiç bir fikrim yok peki ya siz.
1erkekkannesiiii Erdemberna Tiklilerden aldım su an giyime yöneldim zıbın üst alt takım falan almaya başladım. Listeyi de yakında doğurmuş kuzenimden sorarak oluşturdum. Her şeyi yedekleyeceğim. İsteyen istemediğini çıkarabilir 🫶🫶
Ebbruc Erdemberna çoğu şeyini aldım, ama benimde ilk hamileliğim biraz bodoslama aldım. Ama battaniyenin her türlüsünden aldım, kalın, müslin, orta kalınlıkta,penye falan
Burcu_tln Benimde ocakta doğum 😊sadece iki parça bişe aldım ne alacağıma dair hiç bişe düşünemiyorum herşeyi almak istiyorum ama erken diyorlar çok kararsızım
Erdemberna Be Burcu_tln bende neyi ne kadar Alıcam bilmiyorum tecrübesizlik akıl alalım birbirimizden😂
duygugbdrtl Benimde Ocak ve ilk gebeliğim ne alıcağıma dair hiç bir fikrim yok🤦🏼♀️ Tecrübesi olanlar paylaşırsa çok sevinirim 😌
Mavis 17 haftalık olduk benimde 2.gebeligim oğlumdan kalanlar duruyo hstane cikisi alcm 5li o kadar 🥰doğum 20 Ocak
Erdemberna 1erkekkannesiiii çok teşekkürler liste için çıtçıtlı hadi uzun kollu mu almalıyım yarım mı peki kış ya
nutellaningizlitarifiyim Benim de Ocak 9-19 Ocak arası ben şimdiden bebek arabası park yatak ve oto koltuğunu aldım bir de küvet kova maşrapa takımını sayfalarda listeler var oradan bakıp kendi listenizi hazırlayıp o şekilde alışveriş yapabilirsiniz ve etrafınızdaki tecrübesi olan insanlara sorabilirsiniz geçen bi post vardı orada bi arkadaş kendi listesini paylaşmıştı 😇
Erdemberna nutellaningizlitarifiyim bunlar sanki en kolayı bn kıyafet olarak merak ediyorum 3 aylık ne kadar ne almalıyım fln gbi😂
1erkekkannesiiii Erdemberna ben yarım kol kısa kol aldım hep üstüne giydireceklerimi uzun alıyorum üst üste terlerse hasta olur diye düşündüm bide evler sıcak oluyor zaten müslin bezlerle sararım biseycik olmaz 🤗 bide yenidoğan bebek uzun kollu belki giydiremem diye düşündüm 🥲
1erkekkannesiiii Erdemberna bu arada Zıbın 7 tane yenidoğan 7 tane 1-3 ay 7 tane 3-6 ay aldım Alt üst takım 3 tane var 1-3 ay 6 ay için de üst alt aldım şortlu yaza geleceği için Simdilik bu kadar üst alt takımları çeşittlendireceğim azıcık daha. Sürekli kusacağı için ne kadar alsam kar ama 1-3 ay hemen büyüyor diyorlar o yüzden abartmadım 7 takım yeter bence 🥹
Ebbruc Erdemberna Sayı yazmadım çünkü sayıya dikkat ederek almadım. İşaretli olanlar aldıklarım, listelerde gördükçe eksik bişey yazıyorum buraya
1erkekkannesiiii Ebbruc kendi kendime denedim gayet güzeldi bebek gelsin onunla da denerim 😀😀 daha cok var ama 😅